"Det här ska han få fan för"

Folk bloggar mycket om diverse kläder de har "klickat" hem från olika affärer. Ja, onlineshopping då. Själv vågar jag inte mig på det då min kropp inte alltid (för det mesta) är överens om vilken storlek som är den rätta, vilken längd som det ska vara (byxor är det i och för sig skit samma vilken längd det är på dom för de behöver kapas av vid normallånga folks knän ungefär) och ja, jag gillar inte att köpa kläder överhuvudtaget helt enkelt utan ser det mest som ett nödvändigt ont.

Fördelen i sommar är att jag har mina vita oformliga pikétröjor och blåa förkläden (alternativt svarta falcon) att se fram emot. Den lilla lediga tiden jag har får jag väl... rota fram något.

Sidospår, vad jag skulle komma fram till var; Jag har "klickat" hem något idag. "Sunes sommar". Nostalgi på hög nivå, nu vill jag bara ha "Sunes jul" också.

Jag är barnslig. Jag vet.

Kommentarer
Postat av: Eric

Vilken restaurang har valt vita pikétröjor? Om det nu är jobb du pratar om. :P

2009-05-30 @ 17:34:13
Postat av: Sarah

Mitt jobb..suck. Har haft det i två år med. Jag ser ut som en färgkarta efter en dag på jobbet kan jag lova, vitt och Sarah går inte ihop.



Slottsgården aka Leksaksmuseét alltså... ;)

Postat av: Anonym

Aaah okej :D Jo, vita kläder och restaurangjobb är lite farligt. :P

2009-05-31 @ 22:03:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback