Devil in disguise

Pizza på ingång med hjälp av en lillebror som gör allt för sin storasyster. Känns bra att vara omtyckt och snart ohungrig måste jag säga.

Under gårdagen vandrade jag runt i Vadstena med Micke för att fotas och planera fler fotogrejjer. Kan säga som så att det är tur att det ändå fattas minst två decimeter på mig för att jag ska kunna bli fotomodell (och att jag inte ligger viktmässigt rätt heller skulle jag gissa..) för jag vet inte vad jag gör. Skrattar mest, dummar mig och gör konstiga miner när jag (som sagt) inte brister ut i asgarv.

"Sarah, du skulle vara en sån där liten djävul som ställer till det för alla med andra superkrafter!" (Ideér och spekulationer från Mickes sida.)

Lite "Ballar av stål"- djävulsk. Mohahaha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback