Full i fan

Jag sitter här och skrattar för mig själv. Skrattar på riktigt, ni vet när man får skrattanfall för att någon säger något riktigt roligt eller slår i backen (skadeglädje är den enda sanna glädjen även om jag naturligtvis inte vill att folk ska skada sig) och jag frustar till för mig själv då och då. Skrattar så att jag nästan får ont i magen.

Jag har ingen aning om varför eftersom jag sitter här alldeles för mig själv i lägenheten om man inte räknar med TigerTyra som ligger och snarkar på sin gråa favoritpläd här bredvid mig i soffan.

Det kan ha varit något som Jonna och jag diskuterade förut. Typ min överskottsenergi som räcker till fjorton. Det kan bero på att jag har kikat in för ofta på 
Tjuvlyssnat och Konsumbloggen. Det kan bero på att jag sitter och glor på Family Guy samtidigt som jag sitter framför datorn.

Eller så är jag helt enkelt så full i fan att jag skrattar åt en massa saker som bara jag vet vad det är.

Vad det än är så gillar jag det skarpt. Det är kul att vara glad.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Underbart! Du är full i fan o glad och jag är pirrig o lycklig;o)... Bra början på sommaren va?!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback