Fyra av fem toasters

Och nej... jag har inget bättre för mig än att skriva blogginlägg just nu. Innan någon anmärker på den stadiga inströmningen..

Jag har ätit sen sist i alla fall. Det är ju positivt på ett sätt. Dricker cocacola, funderar på kaffe. To keep me awake. Hur dags kan det tänkas bli hämtning? Två, tre, fyra? Sällskap vore ju fint dit, blir tomt i bilen men dessvärre blir det desto trängre på tillbakavägen då. Klarar mig nog. Ska bränna en ny skiva för att variera lite låtar då jag för tillfället har en skiva i bilen som jag lyssnat på i tre månader snart tror jag. Självklart är det låtar som jag tycker om men det blir lite tradigt i längden.

Eller om jag tar med mig Cash. Fungerar alltid och så kan vi ha lite allsång på tillbakavägen. Kan tänka mig att brud och brudgum är lite runda under fötterna, kan bli livat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback