Mest bara massa skit (fast inte i negativ mening)

Fick en släng av feberfrossa strax innan jag gick hem från jobbet men det har nästan gått över nu. Gömt sig i alla fall, en dusch fungerar fint och snart ska jag ta mig ETT glas vin och sen blir det en tidig kväll tror jag. Full rulle väntar i morgon och mycket måste klaffa.

För bröllop är viktiga grejjer så jag måste memorera automatkörningstekniken hela natten.

Skapligt lugn dag på jobbet i alla fall då vi var först två och sen tre personal på fem barn. Vi chillade, jag spelade gitarr och Fräddä stod för maten. Mycket goda hemgjorda hamburgare med pommes och (givetvis också hemgjord) dressing. Är man kock i grunden så är man, hur gärna man än vill slippa därifrån... Mohahaha.

Hästen gick fint också. Har fortfarande inte fått tag på medryttare men om ni vet någon pärla därute så hojta gärna till!

Tog en sväng till affären där vin och sånt inhandlas ni vet (internt; "Min affär leksaksaffärn och sen till din affär Bolaget") och som vanligt blir jag betraktad som potentiell till minderårigt handlande. Så att säga. Tragiskt nog inte av tjejen i kassan som vid det här laget känner mig. Jag behöver alltså inte visa legg på Systemet, inte på Källarn (men mina kompisar får det) fast jag knappt urskiljs bland barnen på jobbet.

Som Tommy sa; "Sarah, kan inte du ha den där västen hela tiden (reflexväst som används när man är rastvakt) så vi vet vart du är!"

Svar nej, fatta hur mycket skolgårdskvaller jag får reda på? Vem som frågat chans på vem och vilka som är ihop med fler än en samtidigt. Jag vet allt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback