Mirakel händer

Hör och häpna och kors i taket så har jag faktiskt putsat mina fönster idag! Jag är fortfarande förvånad själv. Gick snabbare och smidigare än jag trodde (med vissa undantag) eftersom det bara är två av fyra som går att putsa på samtliga sidor (dvs. insida, utsida och inutisida) eftersom det växer gröna och fina buskar utanför de andra två.

Jättesynd verkligen, jag älskar ju att putsa fönster... Eller nä, jag dansade nästan en glädjedans faktiskt. Undantagen på smidigheten hamnade dock just där, vid fönstrena med buskarna så att säga. Då det fattas en decimeters längd på mig för att kunna putsa fönstrena utan att använda stol så placerade jag en köksstol där i rabatten (ber om ursäkt till blommorna men jag tror faktiskt inte att jag dödade några...) och klev upp på den.

Hade säkert gått jättebra om det nu inte varit som det brukar vara i rabatter. Jordunderlag alltså. Sagda stol sjönk nämligen ner rätt ordentligt i marken och jag var inte direkt beredd på det utan höll på att åka igenom fönsterrutan istället. Finfina finger/handavtryck blev det i alla fall på glaset. Så det var bara att putsa lite extra mycket. Bättre än innan blev det i alla fall.

Dammade, dammsög och plockade i ordning i lägenheten sen så nu är det fint här. It feel´s good, nananananana..

Over and out sötnosar!
S

Kommentarer
Postat av: k

Svar:

Tack vännen

Du har så rätt så...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback