Satans glädjedödare

Har inte haft tid med mycket annat än allt jag företagit mig idag. Så är det ibland och nyss är jag hemkommen från Jonna där vi åt mat, pratade och spelade ett konstigt spel. Fick ge upp nu eftersom min nacke och mitt huvud gör djävulskt ont efter att ha suttit ner för länge plus skrattat en hel del.

Ibland har jag lust att bara knäcka nacken rakt av för att se om det hjälper. I och för sig skulle väl det leda till en förlamning av resterande kropp men ibland känns det som om det vore ett litet pris att betala. Det är jobbigt att få såhär ont men jag överlever, dessutom finns det dom som har det betydligt värre och alltid har haft det. Det är inte synd om mig, även om jag tycker det ibland när jag har dåliga dagar.

Ska slänga mig i bingen nu och hoppas på att det har gått över tills i morgon. Värktabletter använder jag inte så sömnen brukar vara det allra bästa, är man avslappnad släpper spänningarna antar jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback