Meddelande

Jag är ingen fjortis som skriver eller säger finns utan att egentligen mena det. Jag vill inte att folk ska ringa till mig för att jag ska få reda på massor av saker, tankar och incidenter bara för att gotta mig i andras bekymmer. Jag vill att folk ska ringa till mig för att de känner att de behöver prata, ventilera och jag vill att folk ska veta att allt stannar hos mig.

Att de vill prata med någon som lyssnar på riktigt.

Ring mitt i natten om ni behöver det. Jag finns här på riktigt och närhelst ni behöver det, bara så att ni vet.


Kommentarer
Postat av: Jonna

Känns skönt du gumman :)

Postat av: Frida

Jag vet! Och det känns bra!

2009-05-12 @ 17:01:50
URL: http://funfair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback