Våga vara svinet

Ibland när jag vill läsa något som är aningens elakt, öppet, "jagskiterivaddutycker" och idiotiskt så brukar jag logga in på en skrivarsida och läsa D:s texter. Jag känner honom inte, vet bara vart han bor och jag vet vart en del av hans texter finns. Han är en stor jävla idiot egentligen. Tror jag. Han är ärlig, för ärlig och han skriver och tänker verkligen precis vad han själv har lust med. Dessutom KAN han skriva riktigt bra, formuleringar över det vanliga.

Jag vet inte om jag gillar att jag gillar´t så att säga men det gör jag i alla fall. Kan inte låta bli att garva. Kan inte låta bli att tänka att det måste innebära att jag också är dum i huvudet.

Bryr mig icke.

Just cause I stand over you don't mean you understand me.

Som D skulle säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback