Wow känsla

Har varit på introduktionsdag för lärarprogrammet  i Norrköping och jag bara svävar på moln. Helt sjukt alltså men jag vill så himla gärna börja plugga NU. Fantastiska människor, engagemang, intressanta kurser och nya kompisar. Allt på bara en eftermiddag.

Pratade med en tjej som heter Hanna som jag också sällskapade med på tåget hem, hon bor i Linköping. Vi tjattrade så mycket och blev helt exhalterade så att de andra personerna i väntrummet och på tåget tillslut blängde lite på oss. Vi ska ändra världen typ. Fantastiskt att man kan träffa någon med samma tankar, idéer och som är lika engagerad i ämnet barn/skola/fritidshem som en själv.

Undrar bara om hon kunde avsluta diskussionen där i sitt eget huvud för vi pratade fortfarande febrilt när hon var tvungen att gå av. Jaja, annars tog väl sambon över med hummanden och nickanden kan tänkas.

Som sagt. Hoppas det blir så till hösten.. Jag vill jag vill jag vill!

Kommentarer
Postat av: Frida

Åh Sarah, vad ROLIGT det låter :D Jag hoppas, hoppas, hoppas att du kommer in! Puss

Postat av: Tildor

sounds good! hoppas på det bästa nu då! lust att hänga med mig och lisa och picknicka nångång när det slutar blåsa? =)

2009-05-27 @ 14:29:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback