Bubbel

Å hoj vad det snöar här idag. Dessvärre ser det ut att gå över i regn eller åtminstone väldigt blöt snö så något fluffigt täcke på marken blir det nog inte. Tyvärr.

Trodde jag fått tentaresultatet nu på morgonen och blev hur nervös som helst. Visade sig dock att det var portfoliobedömningen som skickats ut per mail men den fick vi reda på redan förförra veckan. Typiskt.

Under natten kom jag underfund med att jag måste skaffa nya öronproppar eftersom mina kära katter tycker det är helt okej att leka mitt i natten. Mina kära grannar tbörjar tydligen jobba hur tidigt som helst och tycker det är helt okej att högljutt stå och prata utanför hissen (det vill säga även precis utanför min ytterdörr) vid halv fem på morgonen också.

Borde storstäda här hemma ser jag. Usch. Gillar inte mitt lilla "kök" eftersom det inte går att ha någon ordning där alls. Fy bubblan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback