Då var det snart helg igen

Härmed kan jag stolt säga att jag faktiskt inte hade några problem att gå upp för att ha tvättstugan i morse. Jag har nämligen vaknat med ungefär en halvtimmes mellanrum sedan klockan halv fem.

Jag har även nyst som en tok hela morgonen (och även om det låter jobbigt så har det mest varit underbart med tanke på gårdagen) och ätit två kokta ägg och druckit två koppar kaffe till frukost. Bra start på dagen, ska hämta ut tentan vid tolv och sen ska jag har musikverkstad hela eftermiddagen. I morgon går jag ut på VFU igen och jag hoppas det ska gå bra. Har nämligen inte fått tag på min handledare trots ihärdiga mail och telefonsamtal så jag hoppas det inte hänt henne något.

Läsa lite Chambers, Steinberg och skriva lite om estetiska lärprocesser nu tror jag. Ner till tvättstugan först bara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback