"Vart ska vi, nej det är enkelriktat, höger.. JAG RINGER VIKTOR!!"

Ja gårdagskvällen bjöd på en hel del snack, skratt och udda företeelser. Jag orkar faktiskt inte utveckla inlägget nedan utan ni får använda er fantasi istället. Jag ser allt framför mig och skrattar för mig själv så ni som inte ens var där måste få upp lite roliga bilder i huvudet i alla fall.

Hade turen att få skjuts av Hanna tillbaka till Norrköping idag, hon skulle ändå hit så det är inte det att jag tiggt till mig skjuts utan det var faktiskt hon som föreslog det. Lovar. Väldigt snällt och trevligt i alla fall även om vi höll på att hamna i Skärblacka efter ett besök på McDonalds i Klinga men det är liksom vi i ett nötskal. Vi tillbringade två månader på Fuerteventura tillsammans när vi jobbade där och egentligen kan det nog kallas under att vi överhuvudtaget lyckades ta oss dit och dessutom lyckades leva där... haha. Finns inlägg från den tiden kvar, november-december 2006. Det var kul och Hanna är verkligen en av mina bästa kompisar, vi skrattar till oss ett par extra år varje gång vi umgås åtminstone.

"Åh vilka fina ögon han hade!"
"Hanna, han hade solglasögon på sig..."

        


Kommentarer
Postat av: Frida

SNYGGINGAR! Kommer bli tomt i stallet den här veckan när ingen av er är hemma!

2009-11-08 @ 22:03:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback