"Här kommer vi!"

Gillar inte den låga utbetalningen som kommer ske i december. Hoppas verkligen på att få hoppa in och vikariera lite på St:per den månaden när jag ändå kan passa på att vara hemma i Vadstena samt hålla många ridlektioner. Annars veti sjutton hur jag ska ha råd att leva.

Sitter och fryser lite. Ska ta ett bad tror jag och läsa lite om Herr Roos (Håkan Nesser är fortfarande kung) och sen mysa lite till dr. House senare. Snajsigt.

Vi uppfann ett nytt ord på dramaverkstaden idag också. Kreafantifullitet. Jag vet ju vad vi menar men bilden jag får upp i huvudet är en tecknad rosa, full elefant med en hatt på huvudet och en drink framför sig. Sådana där "hickbubblor" svävar ovanför. Har jag för mycket fantasi tro?

Lite Kicki Danielssonfestis också kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback