Helt sjukt bra!

Idag har har jag kommit fram till att det bara är jag och L i arbetsgruppen som vet vilka Mora Träsk är. På musikverkstaden skulle vi arbeta med barnsånger och jag hade ett flertal förslag som jag glatt började sjunga på (trots att jag sjunger hellre än bra). Den enda som hängde på var L och de övriga såg ut som frågetecken ungefär.

Varken jag eller L har gått på dagis, undrar om det kan ha med det att göra? Skandal tycker jag i vilket fall, alla borde få sjunga Lilla Olle, Hänger huvudet på dig ner, Kaviar och vricka tungan i Tigerjakt.

Nu ska jag trolla ihop en matlåda till morgondagen.

Ciao.

Fick 17 av 18 poäng på tentan förresten. Sjukt chockad och sjukt glad. Sjukt helt enkelt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback