Jag trodde jag kunde lyckas

Saker jag irriterar mig på hos mig själv:

1. Om jag pratar med någon eller några människor och det kommer in en ny person i rummet som börjar prata och avbryter mig så säger jag aldrig ifrån. Jag menar inte att jag ska babbla på om strunt om det är något allvarligt som har hänt men om det nu är ännu mer strunt denna person kommer med så önskar jag att jag höjde rösten. Efteråt kan jag sitta och tänka för mig själv hur jag skulle ha gjort men just i den stunden så blir jag tyst, mumlar kanske lite och låtsas som ingenting.

2. Att jag är för mån om att ha ett hem och en stabil tillvaro. Det gör det svårare att leva som jag gör just nu när jag inte känner att jag bor någonstans. Jag vill ha ett hem för mycket.

3. Att jag har ett så tydligt mål i mina drömmar. Jag börjar tro att jag inte kommer att lyckas med det och det på grund av att folk inte verkar ta mitt mål och mina drömmar på allvar. Det är deprimerande.

4. Att jag inte orkar vara social hela tiden. Jag tycker det är så skönt att bara vara hemma ensam och glo på teve eller slösurfa på nätet. Mina vänner tycker säkerligen att jag är urtråkig.

5. Att jag inte kan låta saker rinna av mig när de inte har betydelse och att jag aldrig låter mig själv misslyckas utan att tycka att jag är en jävla idiot.

Nej nu ska idioten sova. Nattinatti.

Kommentarer
Postat av: Mammsen

Hallo!!!

Du är absolut INGEN IDIOT!!!!! Vore du inte som du är så är det ju inte DU och jag med flera älskar dig precis som du är.



Natti natti


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback