Karta? Nej den kan jag inte läsa...

Jag ska troligtvis läsa inne i Linköping nästa år. Ja det hade jag tänkt tills jag var på campusområdet idag alltså. Jag har insett att det är rätt så rejält mycket större än campus här i Norrköping där allt ligger runt strömmen plus en liten del inne i centrum.

Jag kommer gå vilse! Jag har lokalminne som en papperssvala och det är ren och skär sanning. Hade jag inte gått med mina kompisar idag så hade jag inte varit hemma än om jaginte haffat någon och frågat efter vägen till campusbussen.

Jag måste diska. Hatar. Diskade när jag kom hem precis och sen lagade jag mat vilket inte var så smart såhär i efterhand. Visst, jag blev mätt men nu är det ju ännu mer disk att ta hand om. Diskmaskin, ja tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback