Kreafantifullitet = Elefanten Einar



Det är det här jag ser när jag tänker på ordet kreafantifullitet. Det blev dock inga hickbubblor eftersom den rosa elefanten just för tillfälligt enbart är salongsberusad (det är ju inte lill-lördag förens i morgon). Sugröret håller på att åka upp ur glaset på grund av den kolsyrade drycken i glaset (så kom inte och klaga på att det inte "står" rätt i glaset).

Jag tror han heter Einar. Han är nog släkt med Ganesha-elefanten, tror de kan vara kusiner. Einar tycker i alla fall om gröna, bubbliga drycker och att åka vattenrutschbana (han har tyvärr blivit portad från vattenlandet i Skara Sommarland eftersom Bert Karlsson ansåg att han tog för mycket plats i äventyrsforsen plus att han råkade orsaka översvämning i bebispoolen när han skulle göra bomben).

Einar är även singel och sökande, precis som Pölsa. Är du elefant (och gärna grön eller gul eftersom det är Einars favoritfärger) så hör av er med bild och en beskrivning av dig själv.

----------------------------------------------------------------------------------

Jo, egentligen borde jag plugga. Fast eftersom jag här använder både min kreativitet och fantasi här så är det okej, för Vygotskij säger så. Dessutom är skapandeprocessen viktigare än slutprodukten (så inga anmärkningar på min konstnärliga förmåga nu för det har jag faktiskt ingen).

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Asså Sarah, såå klockrent! Jag garvar ihjäl mig!! Du använder din kreativitet väl måste jag säga:D

Postat av: Johanna

Haha, den var snygg!

2009-11-11 @ 15:36:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback