Now I don't blame him 'cause he run and hid, but the meanest thing that he ever did,was before he left he went and named me Sue

Han heter Ture nu. Den stackars lillkillen kommer vara schizofren innan han blir ett år men jag antar att det är så när man bor hos mig. Rudolf blev för jobbigt även om jag gillar´t. Nu är det Tyra och Ture som gäller. Tyra, Ture och Greger.

Stackars mina barn när jag får några. Jag hoppas jag kan besinna mig för annars slutar det väl med att de heter Engelbrekt och Rutger eller något liknande.

Väntar just nu febrilt på tentaresultatet som aldrig verkar komma. Har i alla fall samlat ihop 3 HP i form av utvecklingsplan och sociala och didaktiska förmågor. Uppsatsen ska kompletteras och likaså portfolion men det är inte mycket som behöver göras. Det dumma i kråksången är att du inte får komplettera (eller åtminstone veta resultatet) förens vecka 2 nästa år. Galet.

Lyssnar på Winnerbäck och har det fint just nu. Ska iväg till skolan om en stund på VFU-intro och senare blir det Linköping och hem till Milla på lite festligheter. Fin fredag helt enkelt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback