"Nu ska jag blotta ner Patlik!"

"All the small things" var min melodi igår (men inte "Should I stay or should I go" kan jag väl erkänna) och Marie var väl den som gick in mest för New Kids on the block. Lappar och kroppsdelar - spelet vanns inte av mitt lag (och jag skyller på Pia som flyttade på sig hela tiden) men ostbrickan och allt godis var gott.

Virrigt men kul. Ännu bättre hade det varit om jag sluppit att få så djävulskt ont i nacken men det är som det är med det helt enkelt. Ipren och vetevärmarkudde hjälpte i morse i alla fall. Plus att jag fick mysa med Iris under gårdagskvällen, snällare unge får man nog leta efter. Kliade mig på axeln gjorde hon också (inte illa att veta att det är rätt skönt när man bara är elva veckor gammal) och allt dreglande på axeln såg jag som en bonus.

Och ja, jag är sugen. Fast det får vänta ett tag till. ;)

Idag skulle det blivit ridtur med Frida och Baldur men det gick inte. Baldur var halt och eftersom det blev som det blev så hoppade jag över ridningen helt, gråmulet och regn. Inte vidare inspirerande faktiskt.

Kom hem från Jimmy för en stund sedan, Liam fyller nio i morgon så vi firade honom idag. Jag fick motion genom att lära Adrian gå skottkärra. Dessvärre var det jobbigare för mig än för honom (eller okej, hans energinivå var nog högre) men kul var det ändå. Två riktiga yrväder bröderna Busé.

Back on track. I morgon blir det Norrköping igen och en ny vecka. Uppsatsen ska påbörjas (och gärna komma framåt ordentligt), estetiska lärprocesser ska skrivas. Dessutom är jag sugen på några pass på gymmet och till helgen blir det festligt värre eftersom Jonna och Emma kommer hem till mig. Jag gillart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback