Så var det måndag igen

Jag gillar den här nya kursen måste jag säga. Att läsa och diskutera böcker (såväl skönlitteratur som facklitteratur) är intressant och relativt kravlöst och det kan vi behöva efter den förra kursen kan jag lova. Idag har jag uppmanat mig själv att verkligen plugga, så det ska jag väl ta tag i snart antar jag (och en kopp te på det då jag nästan bestämt mig för att bara dricka kaffe på morgonen).

I morgon ska jag hem och rida och det ser jag fram emot. Dessutom ska jag försöka hinna med en kaffe (oj nu motsäger jag mig själv redan) hos Jonna och Ullis. På tal om Ullis så kan jag tala om att min nya Bosse numera heter Rudolf efter Sunes pappa, plus i kanten är att jag inte behöver accosiera honom med Fridas pappa då. Blir lätt lite fel.

Nu ska jag börja läsa boken "Hur barn lär sig läsa och skriva", jag tror att den kan vara riktigt intressant!

Kommentarer
Postat av: gussie

åh, jag är ju precis likadan i det här med tid. men jag lovar, man vinner tid på att ta sig tid att stressa ner (va rörigt det blev, men du förstår va?) men det är fan inte lätt, det vet jag.



och om folk: jag kan inte annat än att hålla med. som du säger, dom är egentligen är patetiska.

Postat av: Kalle

kan nog hålla med om att diskutera sånt och att det är kravlöst. såna där enkla saker är bra skolsaker eller vad man ska säga. sen kanske inte just böcker är min grej eftersom jag inte läser men säg tex tv-program eller tidningar. det är så.. eller det finns massor att säga!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback