snacka går ju

Chambers bok "Böcker inom oss" är faktiskt ganska intressant. Den ger ett ett vidare perspektiv på boksamtalens funktion och gör mig ännu mer pepp på att gå ut och diskutera "Eldens hemlighet" med "min" klass ute på VFU:n.

Japp, det var lärartönt-snacket som dök upp igen.

Jag är så fruktansvärt träningssugen så det är galet. Jag sitter mest hemma och tjockar på mig nu känns det som men jag har lärt mig av tidigare misstag. Ska med andra ord inte gå och träna förens jag är helt frisk från förkylning och hosta.


Kommentarer
Postat av: Kalle

du gillar disskusonsfenomentet va? ;D

ganska kul i skolform!



du gillar grönt? jag gillar det också men svart eller blått slår det :D



känner igen Slumdog Millionare men inte sett den, tror jag!? tack för tipset!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback