Borde jag ta en kurs i sömnad?

Ni får ursäkta att det mesta handlar om skolan nuförtiden men det är liksom det jag gör. Sover, äter, pluggar och tränar när jag hinner. Idag var det VFU-uppföljning och didaktisk modellsnack mellan 8-11 och därefter gick jag och tränade en kortkort stund. Blev bara en halvtimme på CT:ern men det räckte. Eller ja, för stunden och någonting är bättre än ingenting.

Väl hemma igen satte jag igång och pluggade och det känns rätt bra. Har i och för sig bara läst i böckerna, plockat ut begrepp och skrivit ner dem utan att direkt lära mig dem. Det är det repetitionerna är till för.

Fryser fortfarande och har kommit på den största anledningen, det drar som sjutton från balkongdörren. Fodrat draperi även i denna boning kanske? Synd bara att jag är urusel på att sy och att jag inte orkar ta tag i det. Raggsockor, många tröjor, täcken och té fungerar fint det med.

Nä nu blir det lite mer plugg och sen ska jag slappa galet resten av kvällen.


Kommentarer
Postat av: jennifer

du får låna min symaskin :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback