Jag vill så mycket

Idag ska jag plugga. Mycket ovanlig eller hur?

Saknar familjen idag (eller ja det gör jag väl hela tiden egentligen för de betyder så oerhört mycket för mig) och så saknar jag Frida och Jonna. Jonna pratade jag med nyss men att "ta en kaffe över telefon" är inte samma sak som att sitta och bubbla vid köksbordet om allt mellan himmel och jord. Att smsa lite med Frida är inte samma sak som timmar av terapisamtal, som vi ibland behöver mer och ibland mindre.

Det är fint väder och ett sådant där ridväder som gör att det spritter i kroppen och jag vill bara ut och galoppera på Greger (och vara nära att flyga av när han tvärstannar för något sankt parti på gräsvägarna eller för en buske som växt för mycket) och känna vinden mot ansiktet.

Framförallt vill jag ha tentan avklarad. Sen vill jag åka till Ullared nästa söndag med mamma och moster. Som sagt, familjen är det viktigaste i mitt liv.

Bomull nu för uppsatsopponering, vidare tentaplugg och så ska jag äta päronpaj med pepparmint tills jag storknar bara för att den blev så god.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback