"...om man låter som en motalarevy.."

Det blev ingen fotboll igår men vad Jennifer än säger så var det inte mitt fel. Hur skulle jag kunnat veta att matchen sändes på femman? Jag var övertygad om att det var fyran och då hade det inte varit några problem men eftersom jag inte har femman så uppstod det ju ett problem så att säga.

Vi hade kul ändå, vi lyssnade på östgötacasanovan, sången till Carina Berg och drack vin. Sen körde vi "Sanning eller konsekvens - den elaka versionen" utan konsekvenser och passade på en del sanningar. Ehh jo. Den är lite väl grov ibland.

Vi gav oss iväg till Trappan och dansade till konstig musik och blinkande ljus. Kom hem vid fyra eller så efter en mini-efterfest hos Madde där det diskuterades om Obamas vinst av Nobels fredspris och lite annat smått och gott.

Jag var uppe vid nio i morse, diskade och städade undan efter förfesten medan Jennifer sov sött som en prinsessa i soffan med håret på ända. Hann göra frukosten och börja inta den innan kvinnan vaknade till liv. Jag som trodde att det var jag som var gammal och inte borde orka vara ute och svira runt.

Ikväll ska jag unna mig pizza, i morgon ska jag ha tvättstugan, lämna in portfolion, plugga begrepp tills jag spyr och sen träna så att jag svimmar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback