Ät inte snön som blivit gul...

Ogillar att mitt vatten är gult. Jag hoppas att ingen har kissat i det, fast isåfall måste människan i fråga ha jätteblåsa och vara väldigt dum i huvudet.

Ska ta reda på om fler har samma problem. Kan bli ett sött samtal om önskan av vattenfixning till någon av mina fastighetskötare i morgon. Får väl helt enkelt gå och träna i morgon igen (helt okej faktiskt) och duscha där. Fast jag chansar och rygger kaffe i morgon bitti anyway nu när jag äntligen köpt nytt efter att ha varit utan i tre dagar. Snacka kaffebrist av den allvarligare sorten...

Saknar Greger. Han är min andra hälft (vi har dock inga problem med att blanda in andra i vårat förhållande;).

Kommentarer
Postat av: Myra

Bläää. Lät inte trevligt det där du. Kiss i kran. hihi



Vet precis hur du känner dig med Greger. Jag har ju samma med mina två nu. Två timmar bort och bara tillgängliga de helger jag har råd att åka dit....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback