Det är lill-lördag!

Okej idag känns det som en bättre dag faktiskt. Bodystep kombo bodybalance-passet igår gjorde nog sitt åtminstone på humöret och viljan.

Dessvärre blev inte skoluppgifterna klara på ett magiskt sätt av sig själva utan jag får väl ta tag i dom själv ändå. Suck.

För övrigt anser jag att de borde anställa någon på Corren som korrekturläser texterna ordentligt och ser till att hela texter kommer med så att artikeln inte avslutas mitt i och lämnar någonting hängande i luften som inte borde behöva hänga där. Jag ber om ursäkt för den långa meningen.

Måste tråkhandla sen också. Jag har liksom bara smör, ost och gammal youghurt i kylen om man räknar bort de drickbara sakerna. Eller ja det fungerar ju så inte för den sakens skulle men jag behöver.. ehh... bröd tror jag. Diskmedel.

Påt igen helt enkelt. Gruppträff, annan träff, mataffärsträff, träningsträff och sen ska jag stifta närmare bekantskap med en tråkbok eller två.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback