Lite tisdagsdepp

Jag behöver inspiration. Moroten just nu är att jag om ett antal år kan titulera mig lärare och det med examen från en av de bäst beryktade lärarutbildningar i Sverige och att jag då kommer vara behörig att jobba med det jag vill mest av allt.

Men det är långt kvar, det är sjukt mycket att göra och jag kan bara inte ta mig för att göra något. Inte likt mig alls men så är det. Jag är bara så trött hela tiden och det är inte heller likt mig. Morgonpigg javisst men trött som attan men jag kan inte sova heller.

Jag behöver ett hus på landet med skogen runt hörnet och lugnet i luften. Kanske skulle hjälpa.

Kommentarer
Postat av: Frida

Tänk Sarah, om bara 3.5 år kan du stå där med ett hus på landet. om BARA 3.5 år. Det är väl en morot om nåt :)

Postat av: kajsa

jo jag vet Mia sa de :)

2009-09-22 @ 21:14:05
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback