Grr...

Killar som kan skriva och spela gitarr alltså. My god.

Let's dance in style, let's dance for a while
Heaven can wait we're only watching the skies
Hoping for the best, but expecting the worst
Are you gonna drop the bomb or not

Let us die young or let us live forever
We don't have the power, but we never say never
Sitting in a sand-pit, life is a short trip
The music's for the sad men.



Förresten; 
Han kan skriva, Han kan skriva och Han får mig alltid att skratta. Tyvärr har sistanämnda övergett bloggvärlden men inläggen finns ju kvar och så finns han på ett annat ställe. Han är så jäkla ärlig, skiter i allt och ja, jag har helt enkelt sjuk humor.  


Kommentarer
Postat av: Kalle

Att utrycka sig på ett bra sätt är attraktivt! Musik, skriva eller prata.. jag hade valt prata för det är jag inte bra på hehe



tack för det där :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback