Znaaark

Sjukt trött men jag lever (knappt men det gills har jag hört).

Helgen har varit super. I fredags tog jag mitt pick och pack (och katten) och drog hem till Vadstena. Jag har superföräldrar så de hämtar och skjutsar som galningar på mig när jag kommer hem (så TACK!). Resan på pendeln till Mjölby var i alla fall relativt smärtfri, bara en mystisk man som pratade och skrattade för sig själv om Kimstad, Linghem och "den och det var han" typ.

Nej han pratade inte i telefonen. Han pratade med rösterna i sitt eget huvud tror jag. Bra det för man får oftast de svar man själv vill ha.

På lördagen tog jag och Frida en tidig morgontur nere i Medhamra och Greger slog hastighetsrekord på sträckan längst vattnet tror jag. Inte riktigt meningen men ibland får han hållas den lilla spjuvern, vi jobbade ordentligt idag istället.

Kräftskiva på kvällen och det var "fejnt värre". Snygga hattar, studentiga alkoholsånger, spel, poolbad och grymt fina människor så det kan knappast bli bättre.

I morse mådde jag fint men nu är jag helt slut. Jag må vara ohälsosamt morgonpigg men till och med min kropp protesterar framåt eftermiddagen när den bara fått sova i  knappt fyra timmar. Ja sen blev det hästen då och upphämtande av 
Jonna och vidare färd med tåget till Norrpan igen. "Flickan som lekte med elden" är klart sevärd men en del fattas och är osammanhängande.

Ja precis, böckerna är bättre men filmerna är bra.

Nu ska jag sova, VFU-vecka i morgon och jag är laddad till tusen. Dessutom gymmet vid 18 och jag kommer antagligen att somna redan när jag drar kortet genom läsaren.

Nightnight.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback