Freitag I´m in lööööv

Räkningar betalda, kaffet uppdrucket, Bosse är galen och solen lyser. Jag ska alldeles strax bege mig till dagens enda föreläsning plus planera lite för festligheter då Utekravallen i Linköping snart infinner sig. Ser ut att bli en rätt fin dag faktiskt.

Förresten, är det någon mer än jag som irriterar sig på karaktärer i böcker som beskrivs ha "svagt olivfärgad hy"? Jag ser gröna oliver, fyllda med paprika, framför mig eller de där svarta med kärnor i. Vad är egentligen "svagt olivfärgat"? Illamående-grönt eller typ..grått?

 Bosse är galet söt. Och galet galen.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha!Det är inte bara i böcker människorna med svagt olivfärgad hy finns, de sägs även existera i verkligheten. I tjejtidningarna är det ju allt som oftast sminktips för denna typen av människor.

Postat av: Mia

Snyggbosse :) stilig katt det där.

2010-04-26 @ 07:14:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback