"Jonglering"

Var i stallet i morse och idag fick det bli longering av min lilla prins. Han skötte sig fint även om det blev lite protester när jag spände in honom med gummisnodden (snudd på ingenting). Han gav med sig efter en stund i alla fall, sänkte huvudet och jobbade finfint med hela bakdelen. Snart sitter nog den där fina muskulösa rumpan på plats igen!

Kom hem för en stund sedan efter att ha "sprungit" en sväng med lillasyster. Ja, jag sprang kanske en kilometer och sedan gick jag. Blev uttråkad och tvärilsk över att springa eftersom jag tycker det är så tråkigt. Blev en rask promenad efter det istället vilket var mycket bättre!

Jag hoppas för övrigt lite på att min syster drömmer sanndrömmar. En del är lite mer spännande än andra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback