Nylleboken

Under dagen har jag och Hanna hunnit med en lång frukost, en lagom promenad och en hel del stalkande på facebook. Kvinnan idds ju inte skaffa någon själv så då snokar vi från min istället och det är faktiskt roligare än vad man kan tro även om det ger en lite bitter eftersmak.

(Jag vet att ni gör det med så kom inte och säg något.)

Dessutom har intriger diskuterats och slutssatsen där var väl att om någon skulle bygga eller fixa i ordning ett stall för vår skull så skulle det vara den största kärleksförklaringen på jorden. Precis så mycket hästnördar är vi.

Idag hade jag planerat att gå till gymmet igen men jag drabbades av en akut trötthet så jag tror jag hoppar det. Har i alla fall varit där fyra gånger den här veckan plus promenerat i stort sett varje dag så skit samma. Det är ändå ingen vits med att gå dit om jag inte är taggad och skulle jag ångra mig har de öppet till 20.00 ikväll så jag har tid på mig.

Några Grey´s avsnitt, lite jordgubbssaft och kanske lite Vygotskij-läsning står på schemat. Älska söndagar nuförtiden, ingen ångest här inte!



Hanna och jag under en ridtur förra vintern, det var för övrigt under samma ridtur som Greger flög i luften för första gången någonsin. Jag var rätt mör och blåslagen efteråt men ska det vara så ska det vara ordentligt antar jag. Hanna ville förresten av någon anledning att jag skulle säja att vi inte var helt nyktra på kortet i förra inlägget. Fast det tror jag alla förstod ändå. Gammalt är det i alla fall för det var när vi jobbade på Fuerteventura. Så nu är det sagt, bra så Hanna? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback