18 februari

Idag fyller världens finaste människa 25 år och jag har turen att ha henne som min bästa vän. Hon är underbar, envis, godhjärtad, snäll, generös, vacker, livfull, enastående och helt enkelt fantastisk!

Frida, allt mitt är ditt och vi är samma fast delat på två. Ett ord eller enblick och vi vet vad som rör sig i den andras huvud, vilka känslor som strömmar runt i kroppen och vad vi skulle kunna säga fast vi inte behöver det. Vi vet redan. Det här låter som en kärleksförklaring men det är inte så jag menar. Men Frida är min själsfrände och så har det varit sen den första sommaren när jag var 12 och hon 14 och vi lärde känna varandra. Hästsommar, kompissommar, solsommar, pannkakssommar. Den bästa sommaren.

Jag älskar dig min vän. Du är bäst.

           


Kommentarer
Postat av: Natalie

Shit Sara, vad fint skrivet. Jag blir alldeles rörd!!!

2010-02-18 @ 22:27:41
Postat av: Frida

Jag älskar dig med! Vi är bäst! Puss

2010-02-19 @ 10:25:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback