Be my Valentine... mr Marabou.

Hey ho alla och grattis på alla hjärtans-dag eller vad man nu säger. Kanske glad eller trevlig alla hjärtans-dag nu när jag tänker efter...

Shit the same för jag firar den ensam och alena med en endast en chokladkaka och två katter som sällskap. Fint det med och nu kan jag ju se på romantiska tjejfilmer utan att höra något gnäll. Kan även vräka ut mig i soffan och jag behöver bara diska efter en person och inte två.

Jo jag är lite bitter men det är mest för att jag är en mes. Hoho. Nu ska jag fixa matlådor eftersom det nu stundar en veckas vfu och jag kommer vara alltför trött för att orka laga mat när jag kommer hem på eftermiddagarna. Jag måste orka med att pallra mig till gymmet dock. Herregud Sarah, ta tag i dig själv. Too much to handle. Lovehandle. Haha. Ska ge mig nu, jag är så trött att hjärnan är mos, då är det bättre att laga mat istället.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback