Det var den tisdagen det

Träningen gick bra förutom delen då vi "skulle plocka fram partyhumöret och låtsas att vi svepte en tequila". Jag betedde mig nämligen som om jag faktiskt tagit mig både en och två och tre tequilas och en halv liter vin. Trampade bredvid lådan och vippade bakåt. Ja vippade bakåt! Min tyngdkraft är som störst i bakänden nämligen...

Resten av kvällen består av dr. House och efter det sängen. Fördelen med att vara på praktik är att jag faktiskt kan låta bli att plugga utan dåligt samvete. Jag tar helt enkelt tag i allt nästa vecka istället eftersom jag dessutom inte kan få tag i några viktiga böcker förens då. Vadstena bibliotek in my heart kan jag säga eftersom de skulle kostat 250 spänn styck annars. Dessutom kan jag låna dem om och om igen eftersom det inte är någon vidare efterfrågan på dem. Skulle jag försöka låna dem här i Norrköping skulle jag väl vara 117onde reserv eller något liknande.

Får se om jag skippar promenaden till vfun i morgon bitti och bara går hem. Den där halvtimmen extra som jag vinner på att ta bussen kan vara ganska värd faktiskt.



Jag saknar Kalle också. Fast han har det bra i hundhimlen. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback