Homebuy

Jag trotsade snöyran nyss och gav mig iväg till Hemköp (mysig butik och ungefär tio gånger bättre utbud än ICA vis Skvallertorget måste jag säga). Behövde fylla på förrådet lite eftersom hem färden till Vadstena flyttat på sig till morgondagen. Innan promenaden dit hade jag funderingar på att ge mig iväg en sväng till gymmet också men... nej. Det får bli storstädning och inneaktiviteter resten av dagen. Träning i light-version kan vi kalla det.

Om jag frågade mina kurseldare nu skulle de säkert säga att det här är är ett utmärkt väder för plugg och fix inför alla seminarier vi har. Jag säger att det är helg och jag hinner ändå. Hoppas jag.

Nu höjer jag volymen och tar itu med badrummet. Det ska glänsa!

Kommentarer
Postat av: Jonna

Men hallå? Kommer hem? Hur länge stannar du? Ring!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback