It Aint´t me Babe

Första dagen på vfun klar och det känns finfint som vanligt. Min uppgift denna period är att ha en lektion inom begreppet utveckling och jag är klar med all planering. Det som inte kan planeras improviseras och det är faktiskt inte särskilt svårt att spela säker på sin sak. Kan väl erkänna att jag inte planerar lektioner jag håller särskilt ordentligt, inte heller när jag jobbar men det går bra ändå.

Skolan jag har vfu på är en skola jag gärna skulle jobba på i framtiden om det inte var så att den låg i i fel stad vilket den gör. Jag har siktet inställt så att säga, men det är inte direkt någon nyhet att jag planerar för framtiden hela tiden. Problemet är väl att planerna är lite väl överambitiösa ibland och att jag vill att saker och ting ska hända väldigt snabbt. Folk och fä runt omkring mig är inte alltid inne på samma bana. Pappa brukar undra vad jag håller på med till exempel.

I morgon har jag bokat helvetspass på gymmet. Eller så farligt är det väl inte var för sig men nu blir det först ett bodystep-pass klockan 17-18 och ett afroexpress-pass 18-18.30. Dessutom ska jag gå hem från praktiken som jag gjorde idag och det tar cirkus 45 minuter.

Ja alltså, en av mina mer långsiktiga planer är att kunna visa mig i bikini i sommar så det gäller att ligga i. Gör inte jag något lär ju inget hända. Hippetihoppity!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback