Som på en banan eller räkmacka

Oj. Det var länge sen.

Hej! Jag är då den där Sarah som lyckas med ganska mycket som inte många andra lyckas med. Till exempel halkar under promenaden med hunden och sopar i som attan. Naturligtvis går inte denna händelse obemärkt förbi utan en bilchaufför tutar en glad truddelutt för mig. Pekade och skrattade säkert också.

Lyckas även nästan svimma under tandläkarbesök. Att det sedan inte var jag utan hästen som skulle fixas gjorde bara det hela ännu värre. Kan tillägga att det var värre när vi var inne med stora hästen. Då kräktes jag nästan också.

Skottade taket på hästtransporten, och fick givetvis ungefär hälften över mig och innanför tröjan. Tummen upp för det!

Har även lyckats med att inte plugga. Det är ju så att jag måste klappa mig själv på huvudet (eller sparka mig själv i arslet och skrika "ta tag i det för helvete!").

Ja det var väl allt. För nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback