Dream on

I natt sov jag oroligt av någon anledning. Vaknade stup i kvarten och kunde inte somna om, och när jag väl gjorde det drömde jag mystiska och förvirrande drömmar. Jag skulle till exempel klippa håret på en av mina studiekamrater och då lyfter hon av allt sitt hår från huvudet som en peruk. Jag tar med "peruken" in till badrummet hemma hos mamma och pappa och klipper av den långa flätan sen ångrar jag mig och blir rädd för vad hon ska säga. Försöker limma fast flätan igen så det inte ska synas. Eller om jag använde tejp.

Jag drömde också att jag var ute och gick på en lerväg med en av lillebrors lagmedlemmar och han klev upp på en stock för att balansera och ramlade ner på andra sidan och försvann. Jag fick skäll för det eftersom de sen förlorade matchen som spelades och jag försökte låtsas som att jag inte var där när det hände.

Det var även något om tentan, disken och att jag tappat bort mitt körkort (vilket jag inte hade när jag såg efter i morse).

Helkonstigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback