Hola amigos

Jag gjorde en ganska dum sak nyss när jag pratade med Milla. Jag kan aldrig vara stilla när jag pratar i telefon så jag går runt runt i lägenheten, ställer mig på stolar eller kliver över massa saker. Grannarna har nog ganska roligt åt mig och det är ju trevligt för dem.

Nåväl, jag passade på att arbeta med lite benmuskler på min kökspall (ni vet en sådan där suverän från IKEA som är ett måste för alla pygmeér som jag) och lyckas trampa ner på golvet hårt och skoningslöst med rakt ben. Inte bra. Nu har jag ont i hela benet och foten är svullen, samma fot som jag brukar få inflammation eller vad det nu är i titt som tätt när jag gått i fel skor. 

Jag är så duktig på att ställa till det för mig. Go Sarah! 

(Tror att det går över snart, jag kan ju alltid låtsas det i alla fall.) 

Ich bin ein dummkopf unt ein klantarsel. Hoho.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback