Lathet är min största last at the moment

Maten smakade faktiskt bra.

Och ja mamma, jag är mätt och belåten och har ätit ordentligt även om kombinationen var lite lustigt. Är någon villig att pröva så fungerar bacon, keso med rödlök (plus svartpeppar) och några stekta champinioner alldeles förträffligt ihop.

Dessvärre är jag fortfarande sugen på choklad men orkar fortfarande inte gå och handla någon. Det är ju visserligen positivt både för plånboken och mina fettdepåer som inte behöver bli större (detta gäller dock bara depåerna, inte plånboken).

Jag får... göra thé istället för inte har jag något smetigt att röra ihop heller och mjölk har jag bara en liten skvätt kvar av så jag kan inte göra någon varm choklad.

Dessa ständigt återkommande i-landsproblem.


Kommentarer
Postat av: Mammsen

Bra att du sköter dig med maten (mammor ska vara oroliga för sådant) fast jag måste medge att menyn inte lockade mig nämnvärt.

2010-01-15 @ 15:25:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback