Nu räcker det!

Jag har skrivit 6753 tecken på Estetiska lärprocesseruppgiften och typ två meningar på uppgiften om Digitala möten. Nu räcker det, jag orkar inte vara mer ambitiös.

Ska istället tillaga en kulinarisk läckerhet innan klockan blir halv åtta då jag planerar att läskas av god mat som tillagas i "Halv åtta hos mig". Hos mig serveras det klockan halv åtta knaperstekt bacon och keso med rödlök och lite kryddor. Kan hända att jag slänger in ett par oliver och lite smörstekta champinioner också.

Jag är inte, om ni inte förstått det redan, ett stort fan av att laga mat till mig själv.



Jag kan faktiakt laga annan mat också, lax till exempel och hemgjord kall sås. Åt nästan bara det här förut (jag var lax-kvinnan och mina kompisar frågade inte vad jag skulle äta till mat utan HUR ska du tillaga laxen). Det var tider det. Vadstenatider. Hoho.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback