Ont om rutiner, gott om dåliga vanor

Kom tillbaka hit till Norrköping runt lunch och beslöt mig för att ta tag i allt tråkigt innan jag gjorde ingenting, vilket varit mina planer mest hela dagen. Packade upp, dammsög, plockade in den diskade disken i skåpen och tog fram en matlåda.

För den som vill veta så var det köttfärsås och det går alldeles utmärkt att äta enbart det. Speciellt som jag inte hade pasta hemma (eller jag trodde att jag inte hade pasta hemma, vilket visst var fel upptäckte jag när jag öppnade skafferiskåpet för att leta efter godis som naturligtvis inte fanns).

I morgon börjar nya kursen klockan 10 (eller ja kvart över eftersom vi är akademiker tydligen) och jag funderar på gymmet där innan. Förstår bara inte vad det är som gör att jag inte orkar gå upp tidigt när jag är här i Norrköping eftersom jag inte har några problem med när jag ska upp till stallet på morgonen. Så antagligen kommer jag inte gå till gymmet i ottan utan sparar det till kvällen.

Denna kväll blir det i alla fall bio. Jag är väldigt mycket efter och har fortfarande inte sett "Luftslottet som sprängdes" så det ska fixas ikväll. Är väl ungefär sista föreställningen så det gäller att passa på.

Kommentarer
Postat av: Mammsen

Hoppas att du tyckte att filmen var sevärd och att du och kusin hade en trevlig kväll.

Saknar dig och dom små redan.



Natti natti


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback