Nämensåattde

Jobbat glidarpass, mathandlandlat åt mor och far mina tillsammans med bror och nu sitter jag mest och undviker att städa mitt hem. 
Jag och Patrik satt och pratade lite om mitt aggressionsproblem i trafiken. Jag blir fruktansvärt hatisk och ilsken när jag kör bil och jag kan nog skrämma skiten ur både den ena och den andra. I alla fall.. Det borde väl ha ett namn av något slag? Det finns ju namn för allt annat, typ spindelskräck som jag tror heter araknofobi. Det är jag drabbad av också för övrigt.
På Ica Maxi vinglade det runt en obehaglig gubbe som var full som en kastrull mitt på dagen. Gick och tjatade på folk, tog på dem och var allmänt obehaglig. Jag avskyr sådant och vill bara springa därifrån. Jävla människor.
Nämen då säger vi det då. Ska väl åtminstone förmå mig att dammsuga... Kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback