Don´t let the bed bugs bite

Jag är trött klockan 21 ikväll igen. Funderar på att gå och lägga mig och drömma om vampyrer. Inte för att jag är sådär hysteriskt fjortis-vrålförtjust i vampyrer som alla 13-14 åringar som sett Twilight är. Det är bara det att jag nyss såg Vampire Diaries på 6:an (himla bra i vilket fall) och jag brukar lyckas blanda ihop ganska konstiga drömmar då. Alltså när jag sett ett program som gör att jag sitter och är beredd på att bli rädd hela tiden.

Bara för det så minns jag inte vad det var för konstigt jag drömde inatt mer än att det inbegrep både en och två och tre välbekanta ansikten och massor av lådor som var fyllda av sängkläder. Tror vi skulle sortera dem av någon anledning men aldrig kom överens om hur.

Nighty night. I morgon ska jag försöka hinna med gym, packning och dammsugning innan lunch på Paus med girlsen 11.30. Ska nog klaras av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback