I say hello

Min kompis satte det perfekta ordet på den här dagen: Omtumlande. Jag skulle behöva gå till gymmet och bli av med lite energi men sitter här och försöker skita i det istället. Känner mig inte helt okej fortfarande, hoppas dock på ett gymbesök plus promenad (jag önskar solsken!) i morgon. Ja blandat med tentaplugg och annat tråk förstås.

Om jag bara ser rakt ut genom fönstret som sitter i balkongdörren, så kan jag faktiskt nästan inbilla mig själv att det är vår ute. Föreställer mig hur jag går ut på en kvällspromenad. Det är lite kyligt, träden har knoppar och buskarna har skira blekgröna blad. Fåglarna kvittrar, solen står lågt på himlen och det doftar vår. Ni vet asfalt, klar luft och lite grönska blandat med något annat svårdefinierat men som fulländar upplevelsen.

Japp våren. Du är välkommen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback