Missförstånd (i rubriken med ja)

Jag har lämnat in min mobil på lagning eftersom den inte fungerar att sätta på.

(Inga snuskiga associationer nu, ni vet vad jag menar.)

Har en lånetelefon som jag inte förstår mig på, alla telefonnummer är borta och jag kan inte ens skriva meddelanden utan att de hux flux försvinner. Tror inte det är något fel på telefonen, det är bara jag som är klumpig och oteknisk. Jag känner mig lite smått handikappad i vilket fall men Barre sa att min (not) älskade telefon var i goda händer.

Ska trösta mig med en middag ute ikväll tillsammans med både en, två och sex vänner. Ja inte ute som i trädgårds-ute (även om en grillkväll vore gött) utan ute som i att äta ute på restaurang. Och numreringen i antalet vänner är just antal. Inget annat.

Nu ska jag bära skräp och hyllor. Hörs då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback