Planeter och fixstjärnor

Pluggandet går helt okej, jag läser igenom hela häftet med jämna mellan rum och gör annat där i mellan. Fungerar för mig och förhoppningsvis sätter sig det som behövs för tentan också.

Var och tränade på morgonen så musklerna har fått jobba och flåset utmanas. Skönt! Har seminarie 15-17 och efter det funderar jag på att gå en promenad om solen fortfarande är så lysande som den är nu. Skönt väder och så slipper jag kanske rastlösheten ikväll, vilket vore fantastiskt underbart!

Saknar det dagliga hästlivet mer och mer. Jag skulle aldrig klara mig utan häst, helt ärligt. Kan bero på att jag haft egen häst sedan jag var sju år, det sätter liksom sina spår. Nåja, i sommar återställs det mesta till det normala och jag längtar!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback