Read the letters

Donken, runt två mitt i natten. På de automatiska dörrarna som vanligtvis öppnar sig själv sitter en lapp där det med stora bokstäver står: "ÖPPNA OCH STÄNG EFTER ER SJÄLVA TACK!"

Två killar går fram mot dörren och ska ut. Backar, kollar uppåt och går framåt igen. Dörrarna öppnas inte. Proceduren upprepas och killarna ser alltmer förvirrade ut. Jag stegar fram och skjuter upp dörrarna och killarna ler brett. När vi går därifrån hör jag:

"Allt som behövdes var lite kvinnlig touch!"

Ja. Eller lite kvinnlig intelligens.

Orkar inte skriva mer om helgen just nu, måste nog gå och kräkas igen (och nej det är inte bakisrelaterat utan mer influensarelaterat är jag rädd för)...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback